Älskade sommarlov

Någon som vet vad dom ska ha på sig på examen/studenten? Jag behöver väl egentligen inte oroa mig så mycket då jag inte tar studenten förän nästa år, men tycker alltid om att vara fin när man ska inviga sommaren ändå. Funderar dock på att gå mot strömmen och köra en svart klänning, jag går ju ändå estet haha... Men isåfall blir det nåt liknande som den från Bik Bok med peplum bara för att jag väldigt gärna vill ha en sådan. 
Här är iallafall ett par andra jag funderar på, gillar faktiskt maxiklänningarna bäst tror jag, men också den kimono-liknande klänningen med paljettmuddar!

Älskar verkligen nummer 1 o 2!

Svar: Haha ja, visst är dom fina :)
Agnes Jernqvist

2013-04-11 - 16:09:05

Nr 1!

Svar: Suuuuperfin
Agnes Jernqvist

2013-04-11 - 18:09:53










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!