Tips: Peplum

Peplumtopp från asos.com 370 kronor
Peplumtoppen från nelly's egna märke NLY TREND har fått mycket uppmärksamhet och är helt slåtsåld på sidan. Var extremt sugen på den så jag började leta runt på andra hemsidor efter liknande. Efter lite letande hittade jag denna från asos.com! Tycker nästan att denna är snyggare än nelly's och tror att det sker en beställning i veckan. Denna finns även i vitt, men känner att svart är safe och passar mig bäst. Peplumtoppar/klänningar är så otroligt tacksamma för figuren, du ser genast smalare ut samtidigt som kurvorna framträder. Älskar det!
 

Hittar den inte på asos :S
Skulle du kunna skicka länk om du hittar den?
:))

Svar: Absolut! Här är den: http://www.asos.com/Oh-My-Love/Oh-My-Love-Peplum-Top-with-Sweetheart-Neckline/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2909352&SearchQuery=peplum&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Black
Agnes Jernqvist

2013-11-18 - 15:57:54










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!