För- och nackdelar med naglar gjorda i salong

Rev av mina lösnaglar härom dagen, vilket var både skönt, smärtsamt och synd. Skönt eftersom långa naglar hindrar en från att göra vissa vardagssysslor osv, skärtsamt eftersom att de fortfarande satt så hårt att lager av mina egna naglar följde med i processen och synd eftersom att mina naglar nu är helt förstörda, sköra och korta. Känns jättetråkigt då jag alltid haft starka och långa naglar, men jag hoppas att de snart växer till sin vanliga form. Måste dock påpeka att naglarna satt jättebra och jättelänge. Det var mycket enklare än jag hade väntat mig dessutom! Eftersom att nageln under växer blev den franska manikyren så ful efter ett par veckor att jag var tvungen att måla över hela nageln, så bilden ovan är från den sista veckan jag lät dem sitta kvar.

Vart gjorde du dom? :D

Svar: Luxury Nails här i Borås, ligger på Lilla Brogatan!
Agnes Jernqvist

2013-09-17 - 18:07:22










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!