Frånvaro och paljetter

Haft riktig bloggtoka nu det senaste, därav inga inlägg. Har absolut ingen inspiration när det gäller varken kläder eller i allmäna livet. Ska försöka ta upp bloggandet igen eftersom att jag egentligen tycker det är kul, men hur roligt är det att läsa fantasilösa inlägg? Får hoppas att jag kommer ur svackan så snart som möjligt!
 
Den här klänningen fyndade jag förresten på Nelly Outleten i augusti, perfektion! Den kommer från French Connection och ligger vanligtvis i 1000-2000 kronorsklassen (vad jag har sett på de flesta hemsidor), men gissa vad jag gav för den? En ynka 100-lapp. 

va fin! velat ha en sån i svart hur länge som hellst

Svar: Tack! Har också kollat på den svarta, men den fanns ju inte att fynda :)
Agnes Jernqvist

2013-09-17 - 18:07:52










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!