Tråkig vardag

Slängde ihop ett kollage lite fort för att ha någonting att lägga upp! Har inte hänt så mycket den senaste tiden, därav ingen uppdatering. Känner ingen mening med att blogga när jag inte har något kul att lägga upp. Kan ta och lägga upp några av mina senaste inköp nu någon dag i veckan när jag äntligen har lov, sen fick jag även en fråga om jag kunde visa hur jag sminkar mig och självklart gör jag gärna det. Ska till Showakademien imorgon med Jolin och fota lite, så kan säkert knäppa några bra bilder då! 

Vart gör du dina collage?

Svar: Polyvore.com
Agnes Jernqvist

2013-10-29 - 12:40:02










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!