Cocktailmiddag

I fredags hade jag och Jolin vårt löjligt sena födelsedagsfirande som bestod av en cocktailmiddag och massa vänner! Vi blandade, smakade och betygsatte drinkar, åt mat, pratade och hade allmänt trevligt. Senare på kvällen åkte vi in till stan och den skara på åtta som skulle med till krogen blev tråkigt nog bara fem. XoY hade nämligen 18 då, så det var kul eftersom jag aldrig varit där innan. De har vanligtvis 20-årsgräns, precis som alla andra krogar här i Borås förrutom Harrys...  










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!