Ännu mer paljetter

Paljettkjol i roséfärg, Gina Tricot 249 :-
Häromdagen köpte jag denna fina paljettkjol nere i stan. Invigde den i helgen och den var otroligt bekväm! Det är något slags plyschtyg under paljetterna, vilket gör kjolen jättelen. Perfekt plagg att ha på fest och funkar utmärkt till min roséklocka som nästan aldrig kommer till användning annars! Kan också tillägga att jag inte överdriver när jag säger att min garderob innehåller 50% paljett-täckta plagg... 

Woow va fin kjol! tror du denna finns kvar inne? finns det nån liknande kjol på ngt annat ställe? :)

Svar: Inte säker, kanske på hemsidan! Tycker man ser paljettkjolar i princip överallt nu, men kolla asos eller nelly, dom har säkert :)
Agnes Jernqvist

2013-10-29 - 12:39:41










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!