Ted Baker London

Necessär Ted Baker London
Denna kom min farmor hem med från USA till mig! En necessär i puderrosa med detaljer i svart och rosé (syns tyvärr inte på bilden). Den är precis lika fin innuti med puderrosa silkesfoder. Det var världigt svårt att ge den rosa färgen rättvisa, men efter en del redigering tycker jag att det blev okej. Är iallafall jättenöjd med den, då jag var i ett stort behov av en riktig necessär istället för paljettclutcharna jag alltid använder. 

My gad vilken snygg necessär! Vet du någon sida som säljer dessa? Tack på förhand! <3

Svar: Tror att asos.com säljer Ted Baker, inte säker på om necessären finns dock! :)
Agnes Jernqvist

2013-10-29 - 12:42:43










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!