Ovanifrån

Snabb outfit från idag:
Clutch Lindex/Klocka Regal/Halsduk från Danmark/Boyfriend jeans Gina Tricot/Jacka Zara/Blus Zara/Primeboots
Riktigt chill dag idag, kom till skolan vid 12 då vi hade "gymnasiearbetsdag" (en hel dag ängnat åt slutprojektet då jag och Frida ska sätta upp en egen föreställning) och pratade igenom vår idé med en lärare. Sedan blev det en snabb tripp ner till stan då jag fick mina pengar idag (!!). Hade lagt undan en kjol på Gina Tricot som jag visar senare. Efter ett tandläkarbesök och en sväng till bästa snabbmatsresturangen gick vi upp till skolan igen och filade på några danser till föreställningen. Sen gick jag hem till Jolin då hon jag och Mia tog några snabba foton tillsammans innan jag åkte hem, de ska jag nog ta och lägga upp senare! Det är nog en så bra måndag som det kan bli!










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!