Awkward.

   
Dålig uppdatering senaste, vet inte vad jag ska skriva om... Något tips?
Tredje säsogen av Awkward. släpptes nyss, som jag har taggat! Jag står självklart på Mattys sida, han är ju i särklass bästa killen. Känner dock att seriens koncept inte kommer hålla länge till, för det börjar redan nu bli en aning uttjatat. Men första och andra säsongen satt jag fastklistrad vid, älskar att det är en serie med bra humor, jag som alltid annars brukar se på "seriösa" serier. Så, om du inte har sett Awkward. så är det fan dags!

du kan ju blogga om dina favvoplagg eller skolan eller mer om vad du köper:P

2013-04-23 - 08:20:14

Mer outfits /Ellen
Kolla min blogg också!:D

2013-04-23 - 08:25:15

ÅÅH vår favorit ju! vi får kolla trean tillsammans någon gång :D puss <3

Svar: JAG VEET, vi får ses snart! pusspusspuss
Agnes Jernqvist

2013-04-27 - 22:17:05










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!