Beställning från Zara

Besöks rekord igår! Konstigt då jag har ju inte gjort ett enda inlägg på två dagar? Men, wiiiiiii
Gjorde en beställning idag från Zaras hemsida. Senast jag var i Göteborg på påsklovet gick jag runt och hade panik för att blusen jag ville ha inte fanns i min storlek i varken Arkaden eller på Kungsgatan. Då letade jag dock efter den i grönt, men visste även att den fanns i vitt (som då var slutsåld). Var iallafall och tittade igenom Zaras hemsida och hittade den faktiskt i vitt! SÅ GLAD, så jag beställde den med presentkortet och hoppas på att den ligger i brevlådan om 3-5 dagar. 
 
   
Visar hela när jag får hem den!










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!