Fragrances

Klockrena sommarparfymer! De doftar otroligt gott allihopa, och det skulle vara ett nöje att köpa en pga det billiga priset som ligger på 250 om jag inte minns fel. Riktigt svårt att välja en favorit eftersom jag tycker om allihop, men en kompis till mig har nr. 2 som verkligen dofta rosor, underbar! Dessa parfymer hittar du inne på The Body Shop, värt att uppmärksamma!
moa

och ja har nmr 3 ! den luktar vanilj ! jätte gott

Svar: Åh, jaså! Det kan jag tänka mig:)
Agnes Jernqvist

2013-04-21 - 01:52:35










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!