Fredagen levererar

Jacka Zara Blus Vero Moda Byxor Gina Tricot Sjal/Armband Faith Klocka Ur&Penn/Regal Datorfodral Marc by Marc Jacobs
Idag tog jag mig faktiskt upp ur sängen där jag legat en vecka nu, och tog tag i mitt liv och gick till skolan. Hade bara tre lektioner idag, första matte (...), sedan idrott och sist dans, vilket resulterade i ... 4 timmars träning ungefär? Känns rätt bra! Träningvärken i benen börjar redan krypa fram efter ett Mage-Rumpa-Lårpass med Frida. Är medveten om att jag egentligen inte borde ha tagit ut mig idag, men kände mig nästan lite skyldig då jag inte tränat på ungefär.. 2 veckor?
En kväll som denna spenderas hemma i mysbyxor med glass och film. Är så otroligt trött att jag inte orkar göra annat! 
  










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!