Halsont

  
  
Jacka Lindex, Byxor H&M, Tröja Gina Tricot, Sjal Missäy, Clutch Gina Tricot, Skärp Chelsea, Klocka Regal/Ur&Penn
 
Vaknade tidigt idag för att ge mig iväg på ansiktsbehandlig redan 9.30. Det var välbehövligt då jag inte varit där på månader! Jag har också börjat bli sjuk, har så otroligt ont i halsen att jag inte ens kan sova på nätterna. Känns bokstavligen som att någon sticker ner knivar i halsen varje gång jag sväljer haha. Så idag blir det en lugn dag med massor av thé, halstabletter och film.

Såååå fint med en rosa sjalen!! :DD

Svar: Tack så mycket! :)
Agnes Jernqvist

2013-04-05 - 18:19:34










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!