Justin Bieber

Tror knappt någon har missat att Justin Bieber är i Sverige med sin turné då det varit en otrolig hysteri över detta. Två av mina vänner var på hans konsert igårkväll och hade otroligt bra platser precis vid scenkanten, så måste faktiskt erkänna att jag blev redigt avundsjuk när jag såg bilder och videos... Ångrar något så gorvt att jag aldrig beställde biljetter! Det hade ju varit en upplevelse man aldrig glömmer. För ändå, det är nog få som inte lider av lite bieber-fever! Snyggsnyggsnyggsnyggsnyggsnyggsnygg










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!