Måndagsinspiration

Bilder från weheartit
Älskar matchningen denim-vitt-guld-svart! Jag har länge letat efter en perfekta jeans-skortan, men har inte hittat den.. Vet att H&M hade en fin innan, men tror att jag missade den tyvärr. En vän till mig köpte även en ganska snygg jeansskjorta på Forever 21 nyligen, men eftersom affären inte finns här i Sverige har det inte blivit att jag letat efter den på deras hemsida. Även ett par riktiga denim-färgade jeans är svåra att hitta. Ångrar att jag inte köpte Gina Tricots slitna jeans för ett par månader sedan, men har sett ett par liknande Crocker-jeans på JC. Gillar dock inte deras jeansmodeller, eftersom att de töjer sig så mycket vid knäna och i midjan, alltså måste man köpa jeans i en mindra storlek för att passformen ska funka efter en månad... Önskar "dr. Denim" modellen fanns i RIKTIGT jeans, vet att de finns i någon konstig blå, men de ser så leggings-aktiga ut... 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!