Nytt från Gina Tricot

Införskaffade mig äntligen en svart tröja med peplum i måndags, hur fin? Älskar mönstret på, vilket gör att den sticker ut från mängden och inte blir "vanlig-tråkig". Den kommer från Gina Tricot och kostade mig 249 kronor. Kan också meddela att jag nu har blivit tilldelad mitt sommarjobb och ska nu jobba vecka 25-28! Blir perfekt eftersom att jag får arbeta med en av mina underbara vänner Pernilla som jag även ska på solsemester tillsammans med en vecka efter sista jobbdagen! Längtar










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!