Nostalgi

Bilder från sommaren 2011
Alla som känner mig vet att jag typ dör varje gång jag ser bilder på mig själv från 2011: HÅRET! Usch, får ångest när jag ser det, vet inte vad som hände! Brukar skylla allt på min gamla frisör som klippte av mitt hår typ 10 cm när jag sa att hon skulle toppa det.. Kommer aldrig någonsin gå till henne igen, hehe. Sen så har jag nog överanvänt plattången en hel del också, vilket gjort det tunnare. Men planerar att inte röra håret på heeela sommaren, så kanske det tar igen sig!
Moa

oj 2001!? Var var du och klippte dig så man itne gör samma misstag som dig haha? :) <3

Svar: Står fel, 2011 ska det stå så klart haha :) Tror faktiskt som tur är att hennes salong har gått i konskurs! Annie hette frisören iallafall :)
Agnes Jernqvist

2013-04-24 - 23:44:10










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!