Nytt till sommaren

Körde en hel shoppingdag med Frida, Elsy och Jessica i Göteborg. Blev att jag sov hos Frida inatt, och var tvungen att gå upp tidigt imorses då jag skulle ta sista Livemoderhalscancer-sprutan (värsta jag vet). Runt elva bar vi oss iallafall av till Göteborg där vi åt lunch, fikade, pratade och shoppade. Idag har jag inte haft lätt att hitta något som utmärker sig i mina ögon, så det blev inga stora köp.
Ballerina skor med stenar från Zara, knallrosa scharf (som inte för alls görs rättvisa på bild) från Missäy & Eau de Toilette från Yves Rocher som luktar kokos.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!