PLL

Tumblr_mjm7oohtfm1rh1wv4o1_500_largeTumblr_m97d8ayed31rcu1vho1_500_largeTumblr_lnotw3oyjo1qzsojho1_500_large
Tumblr_mk5xkcxlex1rxh66co1_500_largeTumblr_mjz2mcafll1s75bs9o1_500_large
 
Ligger här hemma med någonting som är i stil med halsfluss. Inte alls roligt då jag missade utgång igår och fikamys idag. Menyn under dessa dagar har sett ut: yoghurt, halstabletter, thé och glass. Hemskt att inte kunna svälja ner vanlig mat! Tidsfördrivet under dagarna har varit främst serier, är alltid i jakt på nya, men det är svårt att toppa dem jag redan ser. Så idag bestämde jag mig för att se om hela Pretty Little Liars och ska nu starta fjärde avsnittet i första säsongen. Så längesedan jag såg det här att det nästan blir spännande igen! 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!