Sandaler

Min kära vän Frida köpte sånna här skor (fast i silver) idag inne på Raglady i Göteborg. Jag passade då på att prova dem i guld, haha blev helt lyrisk. Jag har kommit in i en väsk/sko priod där jag nästan bara drar mig till de accessoarerna, sen en kombination av guld+glitter kan ju inte bli bättre. Jag planerar att köpa ett par när jag åker till Mallorca i sommar, dessa skor finns i stort sett varenda butik där. Såg dem överallt när jag var där 2011, men då var det mest mamma som tyckte de var fina... 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!