Sequin bra

Såg nyss att Gina Tricot har fått in en paljett bh! Ångrar som sagt att jag inte köpte den från H&M, den är ju helt slutsåld överallt typ. Den här är dock inte lika snygg som den från H&M, men det är ju ändå en bh i paljett och den ser en aaaaning bekvämare ut. Kanske värt att köpa ändå när den kostar typ 199 kronor? Tips på något annat ställe som säljer paljett bh:ar?

Nelly.com har nog och Kissies sida missme.se

2013-05-11 - 20:34:38

haha ja åh det som är så fint vad kul.

Svar: Ja verkligen :)
Agnes Jernqvist

2013-05-12 - 11:49:46










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!