"Sheer love"

 
Japp, jag skriver mycket om skor! Såg ett par glittriga Vans när jag var i Göreborg senast, men frågan är om de är snyggare än de i leo? Hm... Så, när jag åker till Mallorca den i Juli ska jag köpa med mig ett par Ray Bans hem (så nej, inte äkta). Spanar just nu på de med färgade glas, tycker de är skitcoola! Behöver å andra sidan ett par neutrala bågar som funkar till allt, men vem säger att man inte kan köpa två? Haha, det blir iallafall aviators-modellen eftersom att det är den som jag trivs i. Är också glad över att KappAhl har fått ett bättre utbud nu, har faktiskt köpt mig jackan på bilden ovan, som även finns i jeans! Vet också att en vän har köpt en svart dunaktig jacka där som är jättefin.  

vart har du hittat den dära rosa sjalen??? love the color!!!

Svar: Läste att den kommer från stylebop.com ... Men det finns liknande på Missäy, Lindex eller KappAhl tror jag :)
Agnes Jernqvist

2013-04-09 - 21:43:02
Moa

Vem ska du till mallorca med? :) Fin jacka!!

Svar: Det blir med familjen och min goda vän Pernilla! Åh man tackar :)
Agnes Jernqvist

2013-04-10 - 23:47:35










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!