Sjuk alldeles för länge

Idag mår jag mycket bättre än igår, men har fortfarande feber och lite halsont. På det har jag även fått rinnsnuva, uuuuunderbart! På grund av halsen var jag tvungen att skjuta upp tandställningen en vecka (skulle egentligen satt in den imorgon), vilket är skittråkigt eftersom jag har taggat så! Det hade ioförsig varit värre om en blev uppskjuten en månad, 7 dagar tror jag nog att jag ska klara av. Vill verkligen bli frisk nu, orkar inte sitta hemma länge till. Tragiskt nog blir jag nog hemma även imorgon och på onsdag.. FML
Nu ska jag fortsätta se på "The Impossible". Grym film än så länge, absolut sevärd!
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!