Toms skor

SOM SAGT, älskar skor. Ännu några som gärna hade fått flytta in hos mig är ett par glittriga Toms. Tycker faktiskt de är skitfina och de kostar inte en förmögenhet, utan är rätt billiga. Så, med ett par leo Vans, ett par svarta Primeboots med nitar, ett par guldiga Marenas sandaler och ett par silvriga Toms hade min "skogarderob" varit koplett hehe

Vart kommer klänningen ifrån? Superfin!

Svar: Inte säker, hittade den på nätet bara.. Men tror den kommer från en engelsk sida som heter next.co.uk!
Agnes Jernqvist

2013-04-05 - 18:13:54










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!