Vad är det som går och går men aldrig kommer fram?

Dåligt med uppdatering, vet att det är tråkigt att läsa bloggar som inte uppdaterar dagligen, men försöker göra minst ett inlägg per dag som oftast kommer upp på kvällen, även om jag har fullt upp.
Tänkte iallafall göra ett inlägg med klockor, eftersom att det är något man kan använda till.. Vad som helst? Är gryyyyyyyyyyymt sugen på en klocka i rosé, så fint. Har ju en klocka i guld och en i silver som jag skyddar med mitt liv (hehe), men det är ju egentligen budgetklockor så det skulle vara roligt att köpa en i kvalitét. Vill helst ha en från Marc by Marc Jacobs eller Michael Kors, men Fossil är även ett alternativ. Finns dock så otroligt många, och jag skulle nog ärligt talat nöja mig med vilken som helst av dem. Kanske ska önska mig en? Men som sagt, för oss som inte jobbar och bara lever på studiebidrag är Ur&Penn ett jättebra alternativ.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!