Färgad urtavla

Har fått upp ögonen frör klockor med färgade urtavlor! Hur snygg är inte den guldiga klockan med turkos urtavla från Michael Kors? Livar upp hela outfiten! Jag som älskar klockor införskaffar mig gärna nya i olika färger och modeller. Sett att Gina Tricot har fått in några klockor i olika former. Stod och tittade på en härom dagen och övervägde starkt att slå till på en klocka i silver med svart och transparent urtavla. Sen tycker jag dock att Ur&Penn säljer de absolut snyggaste och billigaste klockorna för dem som är som jag och lätt tröttnar på saker! Därför är det en aning onödigt för mig att köpa klockor i 2000 kronorsklassen då jag garanterat skulle tröttna efter någon månad. Menmen, man kan väl drömma!

Vet du vart man kan köpa den Michael kors klockan eller vad den modellen heter

Svar: Tyvärr inte då jag använt polyvore :( Men Michael Kors-klockor brukar man kunna köpa på NK, raglady eller liknande!
Agnes Jernqvist

2013-11-24 - 11:53:12










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!