Göteborgsmys!

Var i Göteborg förra veckan med mina bästa! Hade jättemysigt, hade precis fått in lönen men shoppade faktiskt inte allt för mycket som jag i vanliga fall skulle gjort! Jolin ska skicka mig fler bilder från dagen sen, så dessa bilder får duga sålänge! 
 
Jolin, jag och Frida
Världens godaste frapino
Örhänge från H&M
T-shirt Feel The Bite från Zara
 Linne från Tessie
 Kokosparfym från Yves Rocher (3 för 2!)
Wishbone belock från Ur&Penn
S

Åhhhh vet du var din vän till vänster har köpt sin svarta klänning?? :))) kram!

Svar: Jaa den har hon köpt på Nelly-outleten här i Borås! Kanske finns på nelly.com :)
Agnes Jernqvist

2013-08-08 - 16:05:02










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!