Imitationer

Även lindex har fått in ett par godingar! Kavajen med guldknappar är min personliga favorit, spanade in en liknande fast med silverknappar på Jolina härom veckan som ligger i 1000 kronorsklassen, men då tycker jag att dett är ett mycket bättre alternativ för endast 499. Jackan i skinnimitation är lik den jag har från Zara, tycker att den här är nästan lika snygg faktiskt! Även väskan är ett gott försök att efterlikna den uppmärksammade Mulberryväskan, men denna är många gånger billigare. Väskan kan du köpa för 299 kronor!










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!