Kärlek kan köpas

Halsband Bershka/Skjorta Zara/Kjol Zara/Plånbok Iam/Skor -
Parfym Cherry in the air Escada/Bikini -
Kom hem med en del bra inköp efter Mallorca! Älskar Zara så köpte både kjolen och skjortan första dagen. Behövde verkligen en ny plånbok, och ett par sandaler med rosett har jag letat efter ett tag (vet dock inte vad affären jag köpte dem i heter). På Victoria's Secret köpte jag två Body Fragrances, en body wash, en body lotion och ett par trosor. Köpte också parfymen jag länge velat ha i tax-freen på flygplatsen på Mallorca.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!