Navyblue favorites


Har verkligen snöat in på den här färgen! Älskar tanken av marinblått och mörkt hår (menar inte att ljusa inte skulle passa i det, utgår mest från mig själv)! Peplumjackan var inte direkt kärlek vid första ögonkastet pga mönstret, men den har växt i mina ögon. Vet dock inte om jag kommer vilja köpa den för priset, 599. Linnen med smala band är allitd snyggt, och spetsdetaljerna på detta gör ännu mer! Detta finns även i puderrosa, men då med vit spets. Omlott är ju någonting man ser överallt nu för tiden, så blusen och kjolen har verkligen fallit mig i smaken. Blusen har jag dock redan två liknande modeller av som jag köpt på Zara, en i vitt och en i svart. Kjolen hade jag helst velat ha i svart, men efter en tids tänkande skulle jag helt klart kunna slå till på en i marin. För 99 kronor är det ju ett fynd! 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!