Nu är jag tillbaka!

Nu ska jag ta tag i det här! Tänkte gå rakt på sak och slänger upp några bilder på det jag fick på min artonde födelsedag 6:e juli, nästan en månad sedan nu!
 
Fick tillslut min efterlängtade Michael Kors väska av min mor, far och bror på födelsedagen! Lätt bästa presenten, men fick även en massa andra saker som var bra och nödvändiga exempelvis pengar, ett kamerastativ, smycken osv. Fick också skorna här ovan som min farmor köpte till mig när hon var på Mallorca. Otroligt nöjd med allting (förrutom ett par andra skor som inte helt föll mig i smaken) och födelsedagen var hur fin som helst! Tillbringade dagen hemma med de som är närmast, köpte min första trisslott och gick för första gången på krogen. Kvällen blev tyvärr inte så lång, men bortsett från det kunde dagen inte blivit bättre!










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!