Palma de Mallorca 2013

Imorgon är det en vecka sedan jag kom hem från paradiset! Var med familjen och Pernillas familj på Mallorca i en vecka och det var helt underbart. Bred er på en bildbomb!
 
Var helt lyrisk efter att jag spenderat en timme inne i Victoria's Secrets butik på Landvetter. Visar inköpen senare!
Första kvällen i Palma med Pernilla!
Strawberry Daquiri
Sex on the beach
Strawberry mojito
Pina colada
Tequila sunrise
Mojito
Provade en massa drinkar bara för att jag kunde haha, favoriten blev Sex on the beach (bild2)
Fick en utekväll med min favorit (med tanke på att vi var på resa med familjen), jättemysigt! Blev först middag och sedan ett par drinkar.
Hängde på hotellet vid poolen eftersom min bror blev febrig ett par dagar! Bodde på Meliá Palas Atena där vi även bodde 2011.
Låg på stranden i Illetas eftersom att Pernilla bodde där. Världens finaste utsiker ooch så väldigt mysigt!
 
Hade en riktigt bra vecka med sol och bad, har fler bilder som jag kanske lägger upp senare!  

ÅÅH vilken fanastisk vecka det var! <3 bra att du har börjat blogga igen kompis!!

Svar: Jaaaa visst var den underbar! Hihi, kände att man måste ta tag i det någon gång <3
Agnes Jernqvist

2013-08-03 - 18:33:01










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!