Äntligen en uppdatering

Jag och min fina lillebror innan hans avslutning i tisdagskväll
Inte uppdaterat på hur länge som helst! Men har haft fullt upp med att bli klar med det sista i skolan, men friheten kom äntligen igår då jag äntligen fick gå på sommarlov. Hade avslutning på morgonen i aulan och gick sedan ner till staden och tog en avslutningsfika med några tjejkompisar. Efteråt gick vi tillbaka upp till skolan för att se Bäckängs utspringning, då årets studenter sprang ut. Skitroligt att se och man fick själv så mycket idéer om vad man vill göra nästa år. Sedan gick jag och Frida runt i stan och kollade alla flaken, åh vad avundsjuk man blev på att alla hade så roligt. Taggar verkligen för nästa år då jag får stå där uppe! På kvälllen hade vi iallafall planerat att gå ut. Blev en ganska spontan kväll som man kommer se tillbaka och skratt åt ungefär, helt okej. Hoppas på att jag kommer att orka uppdatera lite mer under sommarlovet om vad som händer och så, men måste få tillbaka lite av viljan först! Peace out










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!