Äntligen helg!

Efter en ganska tråkig vecka med mycket jobb är det slutligen helg! Har inte hittat på så mycket roligt faktiskt, förrutom igår då jag och Pernilla myste på det nya cafét här i Borås som heter Bryggan och ligger vägg i vägg med Stadsparksbadet. Det kan man absolut inte tro, då det är ett riktigt fint café som ska besökas flerr gånger! Åt deras bakpotatis med skagenröra och den var supergod. Efteråt strosade jag och Pernilla runt i stan en stund, fick med mig ett linne hem samt ett armband. Sedan kom Frida och Jolin ner och vi gick runt på stan, träffade kompisar och hade State Of Drama i bakgrunden då Sommartorsdagarna här i Borås har dragit igång. 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!