Favoritnyheter 1

Var precis inne på Gina Tricots hemsida och kollade nyheterna och herreguuuuud vad mycket fint de har fått in! Är extreeeeeeeeemt sugen på att beställa någonting. Paljettkjolen är superfin. Klänningen är helt perfekt precis som linnet med smala band. Draperat är också något som jag tycker om. Älskar allting i korall! Man ser det inte nu, men den vita kjolen är faktiskt mönstrad, vilket genast gör den snyggare. Just nu sitter jag och har en sån där "fan-kan-inte-bestämma-mig-vad-jag-vill-ha" känsla, ibland suger det att vara tonåring och leva på studiebidrag! Borde söka jobb...










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!