Flytta gärna in i min garderob

OTROLIGT snygg outfit som väldigt gärna hade fått flytta hem till mig. Halsbandet är perfekt, vet att dessa finns på nelly.com och funderar starkt på att klicka hem ett. Linnet kommer från Zara (sånt linne som jag har bloggat om en miljon gånger innan, men det är bara för att det är så fiiiiint) liksom clutchen och byxorna kommer från Stella McCartney. Ballerinaskorna vill jag också införskaffa mig, klassiska Tony Burch modellen, men med silverspänne istället för guld. Dessa solisar från RayBan med ljusrött/rosa transparent glas är också sjukt fina, dom ska jag allt leta efter när jag åker till Mallorca i juli!

Kan inte du rekommendera några bloggar som du läser? Skulle vara kul! ;)

Svar: Jo absolut, kan ge mig på det nu på direkten :)
Agnes Jernqvist

2013-06-10 - 21:57:47










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!