Första dagen på sommarlovet

Tröja Gina Tricot/Shorts KappAhl/Datafodral Marc by Marc Jacobs/Klocka Regal/Armband Ur&Penn/Skor Johnny Bulls
Idag har det inte hänt någonting speciellt, vaknade helt sjukt sent, runt 14.30. Har suttit hemma och tittat på de avsnitt jag missat i de olika serier jag följer och solat lite. Tycker dock inte solen tar så mycket än, hoppas på att få lite färg innan jag åker till Spanien iallafall. Idag är det också EXAKT en månad kvar tills det att jag fyller 18! TAGGAR SÅ GALET MYCKET, ska bli så otroligt befriande. Har dock inte börjat övningsköra än, så det borde jag göra nu i sommar så jag kan få mitt körkort så snart som möjligt. Nu tror jag att jag ska slå på en film och sedan tror jag drar en sväng till Coop och köper nåt onyttigt om jag ändå ska stanna inne ikväll.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!