Hallå i stugan

Haft ännu en period av frånvaro nu, beroende på jobb, vänner och midsommar, så jag ber om ursäkt för detta! Kan nog slänga upp ett par bilder från midsommar stax och kanske också något mer inlägg. Har dock ganska dålig insipartion just nu (spenderar inte dagarna i någon inspirerande miljö direkt, Volvo är ganska grått och dammigt), men hoppas på att inspirationen och blogg-lusten ska öka när jag har slutat jobba och åker på resa till Palma! Ska försöka fixa min systemkamera innan dess (som jag sagt i ca 3 månader). Min födelsedag äger förresten rum innan dess och 18 känns stort, så det ska självklart firas med pompa och ståt! Känner på mig att Michael Kors-väskan snart blir min...










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!