Midsommardröm

Ett smakprov på min midsommarklänning! Ganska enkel, med spetsdetaljer och en snygg urringning (klänningen hittar du HÄR). Konstigt att när det finns hundratals olika klänningar så var det den här som fångade min uppmärksamhet. Menmen, det kanske inte är en klänning som fångar blicken direkt, men tror den kommer bli jäkligt snygg på. Det var faktiskt över en vecka sedan jag köpte den, och den har inte kommit fram än, så man börjar ju undra lite... Den här skapelsen kommer från www.asos.com, en sida som jag personligen tycker väldigt mycket om! Köpte även min nyårsklänning därifrån, dom har riktigt fina grejer. Lagret ligger någonstans i England men sidan erbjuder fri frakt över hela världen. Massa pluspoäng på det!

Hej cool blogg ;)
det skulle vara super kul om du besökte vår blogg:

www.altee.blogg.se

vi kanske skulle kunna göra länkbyte ngn gång ;)

2013-06-09 - 16:18:03










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!