Nelly Outlet @ Åhaga

Tänkte just ta en sväng till Nelly Outleten som äger rum här i Borås på Åhaga för fjärde sommaren i rad. Här ovan är några klänningar jag provat när jag där, har dock inte hittat någonting som jag riktigt fastnat för, så har faktiskt inte fått med mig en Nelly-kasse hem än. Tycker faktiskt de hade bäst fynd för något år sedan, hittade inte så mycket där förra året heller. Då det är en outlet är mycket trasigt vilket är skittråkigt om man hitter någonting man tycker om. Men sedan kan man ju även hitta riktiga superfynd för inte mer än 200 kronor. Nu i efterhand ångrar jag faktiskt att jag inte köpte den översta klänningen från Issue 1.3 som endast kostade 150... Men eftersom de får in massa påfyllning flera gånger i veckan har jag inte missat chansen till att hitta någont jag vill ha!

ååh så fin!!

Svar: Tack så mycket! :)
Agnes Jernqvist

2013-06-09 - 23:50:46










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!