Ny beställning

Har nu ynka 55 kronor kvar på mitt Zara GiftCard som jag fick i julklapp. Har fått med mig en hel del hem Zara och det var faktiskt jättesmidigt att önska sig ett presentkort därifrån. Har köpt en skinnjacka som jag använder flitigt, och även mina favoritskor just nu: ballerinaskorna med stenar på. Också en vit draperad skjorta som jag nyss köpte är en favorit och nu gjorde jag denna beställningen, ett par sandaletter med guldklack. Hoppas på att de kommer fram innan midsommar så jag kan inviga dem! Har länge velat ha ett par skor i detta stuket och tyckte dessa var perfekta och samtidigt lite orginella med klacken, vilket gör dem roligare. 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!