Nytt i garderoben

Linne Gina Tricot/199 kronor
Var hos tandregleringen i förmiddags eftersom min nya tandställning i underkäken har krånglat lite. Så efter tandläkarbesöket tog jag mig en titt på H&M och Gina Tricot. Hittade kjolen som jag länge velat ha på H&M, men den fanns tyvärr inte i min storlek i butiken... Ska ta och se om jag hittar den på nätet! Sedan tog jag en titt på Gina och letade efter nyheterna. Hittade då detta linnet i rosa, vitt och svart. Köpte dock svart eftersom jag tyckte det vita var för benvitt och den rosa, som jag trodde var korall, var verkigen rosa. Svart är ju alltid ett säkert kort dessutom, så det kändes bäst. Otroligt värt, nu kan jag pusta ut över att jag inte köpte det liknande från Zara som kostade 100 kronor mer! Blev dessutom väldigt besviken på att en del saker ser gudomliga ut på hemsidan, t.ex paljettkjolen i föregående inlägg, men är helt annorlunda i verkligheten.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!