Rea fynd

Bilder från min Instagram
Besökte Jolina-rean igår precis som resten av Borås befolkning, och köpte samma blus som de flesta gick och höll i eftersom att den var både billig och snygg. Blir säkert en i mängden med den här blusen, men tyckte färgen var fin och har länge tänkt köpa en likadan i svart. Så tyckte ändå detta var ett fynd! Det fanns inte många S kvar, men dock flera stycken av modellen. Men med tanke på att jag kom dit ganska sent igår tyckte jag att det fanns förvånansvärt mycket kvar. Boråsarna brukar ju köa från klockan 04.00 på morgonen när rean börjar 06.00 för att komma först i kön och fynda, dock något jag aldrig gjort - än. Haha tänker ge mig på nästa NK-rea och köa där istället, känns mer värt.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!