Zara rea!

Läste nu på Zara's facebook-sida att rean börjar 00:00 inatt! Antar då att de menar på deras hemsida, www.zara.com. Skulle gärna själv klicka mig in, men med tanke på att jag börjar 06.54 imorgon bitti tror jag det är ganska kört för mig. Har dock haft ögonen på några grejer som jag tänker klicka hem om de finns kvar senare, får hoppas att det jag vill ha inte har tittats ut av någon annan. Ska isåfall klicka hem ett par skor och ett linne är tanken, kanske också en klänning, men får de hur det blir med detta!
 
Gick in på Zaras hemsida precis nu, och sidan är nedstängd tills kl 00.00, så hoppas att alla har kollat ut det dom vill ha tidigare! 
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!