Bakissöndag

Bilder som Jolin tog för ett tag sedan: Jacka - Zara, Pälsväst - Hollies
Sitter just nu och lyssnar på en galet bra låt på Spotify! Absolut värd att lyssna på: Demi Lovato – Heart Attack 
Haft en sjuk bakisdag idag, fick inte mycket sömn inatt och har känt mig så otroligt dryg, trött och nere hela dagen. KAOS Ska få ordning på mig själv så jag kan ta nya tag imorgon! Funderar på att krypa ner i badet och göra te, så hoppas jag allt känns bättre sedan. Börjar redan 8.00 imorgon så ska även ta och sova så snart jag kan. GODNATT VÄRLDEN
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!