Favoriter

Mina fyra absolut bästa köp är utan tvekan dessa fyra objekt! Använder dem till precis allting, vid olika tillfällen såklart, antingen till vardag eller till fest. Går sällan utanför dörren utan utan att bära med mig minst en av sakerna (inte någon av bilderna gör färger rättvisa p.g.a att de är tagna med iPhone):
 
Clutcher guld - Lindex, svart - Gina Tricot
Älskar de här "väskorna", använder dem alltid! Antingen som necessär när jag ska till skolan eller som "handväska" när jag ska iväg till stan. Måste dock erkänna att jag tycker om den guldiga mest, eftersom att den glittrar så fint hihi. Köpte båda väskorna i sommras och ångrar mig inte en sekund! Skulle även vilja ha en likadan i silver...
 
Klockor guld - Regal/Ur&Penn, silver- Regal/Ur&Penn
Också två toppenköp som jag gjort! Skulle självklart aldrig tacka nej till en klocka från Marc Jacobs eller Michael Kors, men jag trivs bra med de här två också och tycker att de är riktigt fina för ett löjligt billigt pris. Den guldiga är nog favoriten i detta fall också. Den är dock något äldre än den i silver som jag köpte för bara någon månad sedan.
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!