Gårdagens


Stickat - Gina Tricot, Byxor - H&M, Klocka - Ur&Penn/Regal, Datorfodral - Marc Jacobs Supply
Bilder ifrån skolan! Min fina vän Frida skymtar med på bilderna, och min underbara Jolin står för bilderna (hennes blogg ligger i länkarna)! Rätt enkel klädsel, har inte så mycket klädinspiration nu för tiden.. Hoppas gnistan snart kommer tillbaka! Jag och Jolin kom idag fram till att det hade varit ganska skönt att gå samhäll eller liknande, så hade man sluppit gå runt i skolan genomsvettig efter ett danspass och känt sig äcklig... 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!