Gófika

Slutade tidigt idag så gick ner till Viskan och tog en fika med tjejerna. Supertrevligt, även om jag gav nyårslöfte att inte lägga hälften av mitt studiebigrag på mat är det ett löfte som är nästintill omöjligt att hålla! Spenderar pengar på fikamys, i Bäckängscafeterian eller godis på helgerna, inte hälsosamt alls.. Känns nästan bättre att bränna alltihop på kläder samma dag jag får mina pengar, som jag alltid gjorde innan? Haha
 

gosisar!

Svar: Love you
Agnes Jernqvist

2013-03-19 - 16:12:04










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!