Investering

Tror jag ska ta och investera i ett par Primeboots, en gång för alla. Har gått runt i mina Johnny Bulls på tok för länge och använt dem varje dag, hela året om, sedan November 2011. Känner mig dock ganska velig över vilken modell jag ska välja. Höga, medel eller låga? Med eller utan nitar? Bruna eller svarta? Dragkedja eller inte? Ni fattar vinkeln. Den "klassiska" modellen Engineer mid pull-up i svart känns säkrast eftersom det är en känga man kan ha till vad som helst, men är egentligen sugen på ett par mer speciella med nitar, gärna på hälen eller de med vingar fram som jag sett ska komma in på Jolina här i Borås. Hittar dock inte dem på nätet, vilket är synd. Jag som tycker om att matcha boots med shorts har dock insett att om jag vill kunna ha prime på sommaren måste jag nog köpa ett par medelhöga eftersom att jag själv anser att de är snyggast till. De låga tyckte jag inte om alls från början, men de har liksom växt i mina ögon. Dock vill jag som sagt ha ett par skor som jag inte behöver ångra att jag köpt och kan använda alla årstider. 
 
 
 
 
Bilder från fiorucci & jolina










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!